دكتر ؟؟ احمدینژاد كه پیش از این در مناظرههای انتخاباتی خود را كارشناس ارشد بسیاری مسائل عنوان كرده بود، در گفتگوی زنده تلویزیونی خود در شبكه تهران اقدام به ارائه برخی آمارها نمود كه بررسی آن، نتایج جالبی به همراه دارد.
به گزارش خبرنگار «آینده»، دكتر ؟؟ احمدینژاد در سخنان تلویزیونی خود اظهار كرد هزینه احداث یك كیلومتر تونل متروی تهران، معادل یك كیلومتر تونل توحید به علاوه هزینه ایستگاه و تجهیزات است، در حالی كه تونل توحید دارای قطر 14 متری است و قطر تونل مترو 8 متر است كه نه تنها یك كارشناس ارشد، بلكه یك دانشآموز دوره راهنمایی نیز میتواند حساب كند مقطع تونل توحید حدود 154 متر مربع و مقطع تونل مترو حدود 50 متر و كمتر از یكسوم آن است، یعنی هزینه احداث یك كیلومتر تونل مترو كمتر از یكسوم تونل توحید است.
از سوی دیگر دكتر ؟؟ احمدینژاد كه دو سال شهردار تهران بوده و از آن به عنوان بهترین سالهای عمر خود یاد میكند، قطعاً به عنوان رئیس مجمع شركت مترو میداند هزینه احداث یك كیلومتر تونل مترو كمتر از 10 میلیارد تومان است، حال اینكه چگونه دكتر احمدینژاد مبلغی كمتر از ده میلیارد تومان را در تلویزیون 60 میلیارد تومان اعلام میكند، موضوعی است كه فهم آن تنها در سطح یك كارشناس ارشد است.
همچنین دكتر ؟؟ احمدینژاد در این گفتگو تصریح كرد در چهار سال گذشته، تنها 14 كیلومتر مترو در تهران ساخته شده، در حالی كه طی چهار سال گذشته دستكم سه برابر این عدد یعنی بیش از 42 كیلومتر مترو ساخته شده است و تا كنون حدود 30 كیلومتر آن افتتاح شده است و 12 كیلومتر دیگر نیز تا پایان سال افتتاح میشود.
با این وصف آمار ارائه شده از سوی دكتر ؟؟ احمدینژاد درباره عملكرد مترو در دوره شهرداری محمدباقر قالیباف، در بخش هزینهها 6 برابر بیشتر از واقعیت و در بخش دستآوردها یك سوم واقعیت بوده است، به عبارتی دیگر دكتر ؟؟ احمدینژاد عملكرد مترو در دوره مدیریت دكتر قالیباف در شهرداری تهران، 18 برابر كوچك كرده است و با توجه به این كه مدیر شركت مترو در زمان شهرداری دكتر احمدینژاد تا كنون تغییر نكرده است، انگیزه این گونه آمارسازی را باید در سایر زمینهها كه قطعاً با مسائل سیاسی و انتخابات آینده ریاستجمهوری ارتباطی ندارد! جستجو كرد

به گزارش خبرنگار «آینده»، دكتر ؟؟ احمدینژاد در سخنان تلویزیونی خود اظهار كرد هزینه احداث یك كیلومتر تونل متروی تهران، معادل یك كیلومتر تونل توحید به علاوه هزینه ایستگاه و تجهیزات است، در حالی كه تونل توحید دارای قطر 14 متری است و قطر تونل مترو 8 متر است كه نه تنها یك كارشناس ارشد، بلكه یك دانشآموز دوره راهنمایی نیز میتواند حساب كند مقطع تونل توحید حدود 154 متر مربع و مقطع تونل مترو حدود 50 متر و كمتر از یكسوم آن است، یعنی هزینه احداث یك كیلومتر تونل مترو كمتر از یكسوم تونل توحید است.
از سوی دیگر دكتر ؟؟ احمدینژاد كه دو سال شهردار تهران بوده و از آن به عنوان بهترین سالهای عمر خود یاد میكند، قطعاً به عنوان رئیس مجمع شركت مترو میداند هزینه احداث یك كیلومتر تونل مترو كمتر از 10 میلیارد تومان است، حال اینكه چگونه دكتر احمدینژاد مبلغی كمتر از ده میلیارد تومان را در تلویزیون 60 میلیارد تومان اعلام میكند، موضوعی است كه فهم آن تنها در سطح یك كارشناس ارشد است.
همچنین دكتر ؟؟ احمدینژاد در این گفتگو تصریح كرد در چهار سال گذشته، تنها 14 كیلومتر مترو در تهران ساخته شده، در حالی كه طی چهار سال گذشته دستكم سه برابر این عدد یعنی بیش از 42 كیلومتر مترو ساخته شده است و تا كنون حدود 30 كیلومتر آن افتتاح شده است و 12 كیلومتر دیگر نیز تا پایان سال افتتاح میشود.
با این وصف آمار ارائه شده از سوی دكتر ؟؟ احمدینژاد درباره عملكرد مترو در دوره شهرداری محمدباقر قالیباف، در بخش هزینهها 6 برابر بیشتر از واقعیت و در بخش دستآوردها یك سوم واقعیت بوده است، به عبارتی دیگر دكتر ؟؟ احمدینژاد عملكرد مترو در دوره مدیریت دكتر قالیباف در شهرداری تهران، 18 برابر كوچك كرده است و با توجه به این كه مدیر شركت مترو در زمان شهرداری دكتر احمدینژاد تا كنون تغییر نكرده است، انگیزه این گونه آمارسازی را باید در سایر زمینهها كه قطعاً با مسائل سیاسی و انتخابات آینده ریاستجمهوری ارتباطی ندارد! جستجو كرد

No comments:
Post a Comment